Prvi opravki po objavi strani na spletu

Ko je spletna stran objavljena in dostopna širnemu vesoljstvu, je treba poskrbeti še za to, da bo množično občinstvo novonastalo spletišče sploh našlo. Utopično je pričakovati, da bodo potencialne stranke kar same drle na novo stran – pravzaprav to sploh ni mogoče, saj nove strani potrebujejo kar nekaj časa, da se sploh začnejo pojavljati v iskalnikih, kaj šele, da bi jih pričakovali na prvi strani med rezultati za določena iskanja. Kaj storiti? Ena opcija je optimizacija strani, ki bo poskrbela za boljšo uvrstitev med rezultati iskalnikov, druga pa je oglaševanje na Googlu, s katerim poskušamo na svojo spletno stran preusmeriti vsaj droben delež obiskovalcev najbolj priljubljenega iskalnika na svetu.

Splača se posvetiti obojemu. Optimizacija strani je v izhodišču precej preprosta in intuitivna, tako da je zanjo smiselno poskrbeti. To storimo na primer že s tem, da uredimo jasno in pregledno navigacijo ter oblikujemo vsebino tako, da je pravilno označena s naslovi, podnaslovi in odstavki. Seveda ne škodi, če v tekst sem pa tja vključimo kakšno ključno besedo, po kateri bodo verjetno iskali naši bodoči obiskovalci. Optimizacija strani na ta način pomaga k dobri uvrstitvi med rezultati iskalnikov, a seveda je do dobrih pozicij pot še dolga.

Če je osnovna optimizacija le začetek, pa je oglaševanje na Googlu lahko že takoj bistveno bolj učinkovito. Tu je namreč cel postopek bolj enostaven in zagotavlja dobre rezultate. Res pa je, da oglaševanje na Googlu zahteva tudi določeno finančno investicijo. Se pa lahko vseeno brezskrbno igramo z manjšimi zneski in ugotovimo, kaj vse nam omogoča ta rešitev.

You may also like...