Optimalen učinek spletnega oglaševanja

AdWords oglaševanje je priljubljena opcija za tiste, ki se želijo preizkusiti v svetu spletnega oglaševanja, kot tudi za stare mačke, ki vedo, kateri sistem ponuja največ možnosti za dobre rezultate. Ne glede na to, za kakšnega uporabnika gre, pa je treba vložiti kar precej truda v optimizacijo oglasnih kampanj. Uspeh spletnega oglaševanja je namreč vse prej kot zagotovljen.

Optimizacija ciljne strani

Oglaševanje ne poteka le v sistemu AdWords oziroma na spletnih mestih, kjer se oglasi prikazujejo. Za učinkovitost tega početja je treba veliko postoriti tudi na ciljni spletni strani. On site optimizacija je namreč najbolj zaslužna za konverzijo obiskovalcev v stranke, s tem pa bistveno pripomore k učinkovitosti oglaševanja. CPC sistemi, kot je AdWords oglaševanje, ponujajo veliko možnosti za cenovno ugodno in zelo uspešno oglaševanje, a le, če je on site optimizacija ustrezno opravljena in poskrbi za učinkovito pristajalno stran za zainteresirane obiskovalce.

Optimizacija oglasov

On site optimizacija služi le izboljšanju učinka po tem, ko sami oglasi že opravijo svoje delo. Ni pa to dovolj – še tako dobro optimizirana pristajalna stran namreč ne bo prepričala obiskovalcev, ki niso zainteresirani za nakup. Dobra rešitev je seveda ta, da h kliku na oglas nagovarjamo le tiste, ki jih ponudba res zanima, ne pa naključnih radovednežev. To je še posebej pomembno pri CPC oglaševanju, pri katerem se plačujejo le kliki.

AdWords oglaševanje je v tem oziru precej prilagodljivo in omogoča natančno oblikovanje oglasov. Tekst mora dati jasno vedeti, kaj čaka obiskovalca na pristajalni strani. Tudi, če bo zaradi tega klikov manj, bo konverzija boljša.

You may also like...