Stroški spletnega poslovanja
Poslovanje na spletu odpira neštete možnosti in priložnost za velik zaslužek. Hkrati pa zahteva tudi določeno investicijo, saj se že v začetku pojavijo nekateri stroški, pa tudi na dolgi rok se tem ni mogoče izogniti. Pametno je že pred vstopom v spletno poslovanje poznati stroške, ki jih bo treba poravnati.
Cene spletnih strani
Med večjimi naložbami je gotovo spletna stran, ki že v samem začetku zahteva znatno investicijo. Seveda je možno spletno stran izdelati povsem brezplačno, a od takšne strani ne gre pričakovati kakšnih omembe vrednih rezultatov. Veliko bolj smiselno je izdelavo zaupati profesionalcem, pri tem pa pridejo v poštev različne cene spletnih strani. Vsak ponudnik ima svoje cene, pa tudi storitve se precej razlikujejo, zato je na tem področju nekoliko otežena tako izbira izvajalca kot tudi ocena cene spletnih strani.
Okvirno lahko postavimo ceno enostavne predstavitvene spletne strani nekam v rang do tisoč evrov, napredne funkcionalnosti pa seveda zahtevajo tudi doplačilo. Nekoliko drugače je pri spletnih trgovinah, še posebej pri tistih, ki omogočajo spletno plačevanje, uporabniške račune in podobno – pri teh projektih so cene spletnih strani bistveno višje.
Stroški na dolgi rok
Na dolgi rok se pojavijo določeni stroški, nekateri povezani s spletno stranjo, nekateri ne. V poštev pride na primer oglaševanje na Facebooku ali drugih omrežjih, spletna optimizacija, pa seveda tudi vzdrževanje spletne strani, osveževanje vsebine in tako naprej.
Ni pa nujno, da so to stroški – oglaševanje na Facebooku se recimo neposredno poplača s svojim učinkom, saj lahko od oglaševanja pričakujemo izboljšanje prodaje in porast prihodkov. Prav zato so takšni promocijski ukrepi zelo priljubljeni. Nenazadnje pa omogoča oglaševanje na Facebooku tudi natančen izračun stroškov in dobička, s tem pa lahko hitro ugotovimo, ali se splača ali ne.
Drugi stroški morda predstavljajo investicijo, ki se bo poplačala posredno na dolgi rok, kot na primer optimizacija.
Nedavni komentarji