Cenik CPC in CPM spletnega oglaševanja

Oglaševanje je nedvomno ena izmed najlažjih poti, ki jih lahko uberemo pri pridobivanju novih obiskovalcev na spletni strani. Rezultati so hitri in zanesljivi, res pa je, da se lahko prav tako hitro izkaže, da oglaševanje zahteva veliko finančno investicijo. Medtem ko spletna optimizacija cenik glede na dolgoročne rezultate postavi zelo nizko, je treba pri oglaševanju plačati vsak klik, ne glede na to, ali bo ta vodil do zaslužka ali ne. Cena oglaševanja je seveda odvisna od vrste oglaševanja in drugih dejavnikov.

CPC oglaševanje

Z oznako CPC označujemo tisto vrsto oglaševanja, ki se obračuna glede na število klikov na oglas. To je v mnogih primerih idealna oblika oglaševanja – strošek namreč predstavlja le takrat, ko dejansko obrodi nek rezultat. Trik pa je v tem, da je ta rezultat zgolj klik, ki še ne pomeni zaslužka. Tako je lahko tudi CPC oglaševanje precej drago oziroma neučinkovito – lahko poskrbi za opazno povečanje prometa, a nobene nove prodaje. Prav tako tudi kliki niso vedno poceni, temveč pogosto stanejo tudi več kot evro. V nekaterih primerih se to splača, v drugih se ne.

CPM oglaševanje

Podobno, kot ima spletna optimizacija cenik prilagojen na daljše obdobje in ne na konkretne rezultate, tudi CPM oglaševanje ne obračuna konkretnih klikov. Obračuna se glede na prikaze oglasa, kar je spet odlična rešitev v določenih primerih. Tako kot ima optimizacija cenik za dolgoročne koristi, lahko tudi CPM oglaševanje uporabimo za vzpostavljanje prisotnosti znamke in predstavitev ponudbe. Spet pa je treba seveda znati oglaševanje izkoristiti v končni fazi, pri prodaji.

You may also like...