Bližnjica na prvo mesto Googla

Vsak spletni mojster sanja o tem, da bi videl povezavo na svojo spletno stran prav na vrhu seznama rezultatov za iskanje po relevantnih ključnih besedah. To je dosegljivo le redkim, tistim, ki v to vložijo veliko trdega dela, ali pa imajo preprosto srečo in se za kratek čas zavihtijo na vrh. Poleg garanja s spletno optimizacijo in ukrepov, ki se občasno posrečijo, pa obstaja še en način za skok na vrh – zakup ključnih besed na Googlovi oglaševalski platformi!

Google oglaševanje

Googlov sistem AdWords omogoča, da zakupite oglase za določene ključne besede. Zakup ključnih besed nato ob iskanju po relevantnih iskalnih frazah pokaže sponzorirane povezave do oglaševanega spletnega mesta, in to prav na vrhu seznama rezultatov. Seveda poznamo več vrst oglaševanja, a dejstvo je, da lahko na ta način bistveno skrajšamo pohod na vrh seznama zadetkov za tiste ključne besede, ki jih najbolj želimo osvojiti. V primerjavi z alternativami je zakup ključnih besed običajno hitrejši in enostavnejši način, je pa praviloma tudi dražji. Se investicija splača?

Google oglaševanje – cenik

Oglaševanje na spletu ni univerzalna rešitev za tiste, ki želijo prinesti uspeh svoji spletni strani. V nekaterih primerih gre za stran vržen denar, v drugih pa le za obilico dela in stroškov za zanemarljive rezultate. Za Google oglaševanje cenik odloča o tem, ali bo investicija smiselna ali ne. Oglaševanje se zaračuna glede na izbrano vrsto – lahko se zaračunajo prikazi oglasa, lahko pa le kliki nanj. Možnosti je še več, za Google oglaševanje cenik pa je treba vključiti še stroške dela, če za to najamemo strokovnjaka.

You may also like...