Optimizacija CPC oglaševanja
Tako imenovano oglaševanje na klik je lahko zelo učinkovito tržno sredstvo, če ga znamo v celoti izkoristiti. Najboljša izbira bo seveda spletna agencija, ki omogoča kar najboljši izkoristek oglasne kampanje, pri tem pa je treba upoštevati nekatere specifične opravke, ki bodo pripeljali do tega cilja.
Optimizirana pristajalna stran
Oglaševanju mora biti prilagojena že spletna stran, na kateri pristanejo obiskovalci, ki kliknejo na oglas. Ker je treba plačati za vsak klik na oglas, se splača torej poskrbeti, da imamo korist od prav vsakega obiskovalca. Če obiskovalec na pristajalni strani ne bo našel tega, kar pričakuje in išče, bo šla investicija v oglas v nič. Dobro oblikovana spletna stran pa bo privlačna in bo zagotovila boljšo konverzijo – obiskovalci bodo sledili nakupnemu postopku ter zaključili nakup oziroma opravili drugo akcijo, ki jo želimo doseči na pristajalni strani, s tem pa bo izkoristek oglaševanja še toliko boljši.
Optimizacija oglasov
Tudi samim oglasom se bo treba dobro posvetiti. Spletna stran odigra svojo vlogo šele potem, ko interesent klikne na oglas, učinek oglaševanja pa je odvisen že od samega oglasa. Ker gre za CPC oglaševanje, je spet pomembno, da h kliku pritegnemo le tiste obiskovalce, ki bodo upravičili investicijo v oglas, torej le tiste, ki bodo opravili nakup. To pomeni, da mora biti oglas razločen in jasen, povedati mora, kam vodi in kaj obiskovalca čaka na pristajalni strani. Tako preprečimo klike radovednežev, ki nimajo pravega namena nakupa, temveč jih zanima le, kam oglas vodi. Tudi takšne klike je treba seveda plačati, a od njih nimamo nič. CPC oglasi so torej kar se da informativni, da imamo od klikov najboljši izkoristek.
Poleg tega pa lahko oglase optimiziramo tudi za ta namen, da utrjujejo prisotnost znamke med publiko, kar omogoča brezplačno promocijo. Obračunajo se le kliki, čeprav se oglasi prikazujejo tudi tistim, ki nanje ne kliknejo!
Nedavni komentarji