Je AdWords oglaševanje smiselno?

Med spletnimi mojstri se najdejo takšni, ki zalo zagovarjajo prednosti spletnega oglaševanja, na drugi strani pa nasprotniki trdijo, da gre za izgubo denarja, ki ga lahko prihrani učinkovito izvedena optimizacija spletnih strani. Cenik za oglaševanje si sicer postavi oglaševalec sam, tako da očitek o ceni ni vedno upravičen, res pa je, da je uspeh AdWords oglaševanja močno odvisen od izvajalca.

AdWords oglaševanje ni za začetnike

Morda bi si mislili, da je spletno oglaševanje precej bolj enostaven posel od optimizacije spletnih strani. Preprosto se prijavimo v Google AdWords sistem, naložimo nekaj denarja in že spremljamo rastoče številke obiskovalcev na spletni strani. V resnici ni tako enostavno. Seveda lahko vložimo cel kup denarja in spremljamo rezultate, a za učinkovitost bo treba še marsikaj postoriti. Z vrtoglavimi vložki lahko vsakdo prehiti konkurenco, umetnost pa je oglaševalsko kampanjo izpeljati učinkovito, z minimalnimi stroški in maksimalnimi rezultati. Za to je potrebno veliko znanja in izkušenj, pa tudi testiranje, prilagajanje in dolgoročno spremljanje oglasnih kampanj. Jasno je, da bo najbolj pametno najeti specialista, ki se na to delo spozna. Po možnosti takšnega, ki svoje spretnosti lahko dokaže z uglednimi referencami in AdWords certifikatom.

Za SEO optimizacijo velja enako

Za optimizacijo spletnih strani cenik sprva res ni tako grozeč kot pri neposrednem oglaševanju, a tudi tu bo treba investirati, če želimo doseči odlične rezultate. Spet je najbolje, da se zadeve loti nekdo, ki jo obvlada – polovično izvedena optimizacija le malo pomaga, saj je vseeno, ali se stran nahaja na 29. ali 22. mestu med zadetki.

You may also like...