Kako na spletno stran privabiti obiskovalce?

Lastniki spletnih strani bi gotovo radi videli čim več obiskovalcev, ki jih predstavljena ponudba zanima. Kako jih privabiti? V prvi vrsti z zanimivo in uporabno vsebino na spletni strani, nadalje pa je treba poskrbeti, da je spletno stran možno najti. To običajno storimo z optimizacijo za iskalnike ali z oglaševanjem.

Optimiziranje spletnih strani

Spletni iskalniki imajo svoje algoritme, ki razvrščajo spletne strani na seznamu rezultatov za posamezne poizvedbe iskalcev. Na to, na katero mesto se bo uvrstila določena spletna stran, vpliva ogromno dejavnikov, katerim je možno do neke mere ugoditi. Optimiziranje spletnih strani je torej proces, ki naredi spletno stran privlačnejšo za iskalnike in jo uvrsti višje na seznam rezultatov za relevantna iskanja. Uvrstitev na prvo mesto med rezultati seveda prinaša veliko obiskovalcev, zato je prav optimiziranje spletnih strani ena izmed najboljših možnosti za pridobivanje obiska in posledično doseganje ciljev, ki jim spletna stran služi.

Google oglaševanje

Alternativa je oglaševanje, ki ga lahko za večino spletnih mojstrov enačimo kar z Google oglaševanjem oziroma AdWords oglaševanjem – Googlova oglaševalska platforma je namreč daleč najbolj priljubljena v takšnih primerih. AdWords oglaševanje omogoča prikaz oglasov v Googlovih storitvah in številnih drugih spletnih straneh, kar drastično poveča doseg povezave na določeno spletno stran. Pri tem ni treba tekmovati za uvrstitev na vrh, je pa treba investirati dovolj denarja, da se oglasi redno prikazujejo. AdWords oglaševanje je torej učinkovit način za pridobivanje obiskovalcev, če le obstaja finančna zaloga za uspešno delovanje oglasnih kampanj na tej platformi.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja